Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 08:08 - ШАМАНСКИТЕ ВИДЕНИЯ НА КОТЬО-ПУХ...2
Автор: kotyopuh Категория: Забавление   
Прочетен: 2320 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 03.12.2011 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Из творчеството
на "блогъра" КОТЬО -ПУХ -
на "ДАО-то на Пух" - мъркащ "вдъхновител"
и ученик на  ЛАО ДЗЪ - Мъдър Учител

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Отворен постинг за всички, които решат
да ми пишат и с мен да дружат.
Обещавам да отговоря на всички
коментари благоприлични!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





ПИСМО ДО БЕНИ /allbi.blog.bg/

Мила приятелко Бени, ти попита,
защо мълча днес. Препрочитам
всичко, дето вчера изримувах
и мъркащо-кротко издиктувах
на divna8 - личната преводачка,
на нас, петимата, "котко-квачка"...
Ние я наричаме човечката-мама,
дето всички ни гледа. Засмяна
слага храна в панички на двора,
много ласкаво с нас си говори...,
посреща и нашите нови любови.
Затова ние всичко сме готови
за нея да направим, да е добре,
но има един проблем - не яде!!!
Носим й червейчета, скаклци,
мишки, врабченца, а тя - пищи!
Така и не можем ние да разберем
защо отказва даровете да яде?!
Ние изяждаме до шушка всичкото
дето тя слага щедро в паничките;
не можем и улова - за нея - да ядем
/нали от преяждане - боли корем/.
Та, моля те, приятелко моя, Бени:
помогни да решим тази дилема!!!


Целувка: с лапа, носле и езиче,
от Котьо-Пух, че много те обича!


07.03. 2010 г.
11:22 ч.
блог.бг
/превод от котешки: divna8/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




1.
allbi - Ех,
12:43
знам ли какво да кажа
или от кеф да се размажа
чак на мен е посветен
и ощастливява моя ден
постинга така приятен
чест е да съм ти ПРИЯТЕЛ :)

-----------------------------------------------------

P.S. И за мен е чест, мила Бени,
но помогни да реша дилемата,
иначе само чай и кафе ще пие
мама, ама не й го носим ние...
Как да се грижим - пет котета
за човечка една - е въпроса?!
Явно, казусът е доста по-сложен,
а отговорът е почти невъзможен!
Ако ти блесне идея, отново пиши!
Котьо-Пух въздъхна и се утеши:
питам за явления, заплетени и сложни,
за решение - и от човеци - невъзможни!
Е, до писане, че Котьо се улиса
и доста дълъг стана послеписа...


автор: Котьо-Пух
/превод от котешки: divna8/
--------------------------------------------------------


2. andreshko - Чистосърдечно
12:55
Лични послания не се коментират,
всеки възпитан това го разбира.
Въпреки всичко, дерзай и напред
със стихове нови на нежен поет !

------------------------------------------------------
 ПРИВЕТ И НА ТЕБ, ПРИЯТЕЛЮ
              АНДРЕШКО !
Драго ми, че се престраши отново
при мен да дойдеш и си поговорим!
Млад "блогър" съм, до този момент,
че послания лични са "no comments"
не го знаех, но смътно подозирах,
защото малко блогъри се отбиват
да се запознаят с мен и ми кажат
интересни неща, да ми разкажат
имат ли си любимци в дома и те,
дали с тях животът гладко тече
или правят много и смешни бели.
Просто - всеки с мен да сподели,
и да не е в римуван словоред,
Котьо-Пух разбира, чете добре,
може да ви разказва и в проза,
ако нейде внезапно се наложи!!!
Мерси за подкрепата, Андрешко,
без нея би ми било много тежко!
Малко хора Природата разбират
и от природни езици не отбират...
Добре, че на човечка случихме,
много й показахме и я научихме!!!
Сега не представлява проблем
да говорите - чрез нея - с мен... :)
Бъди, Андрешко, жив и здрав и ти,
когато имаш време - пак намини...!


автор: Котьо-Пух
/ превод от котешки: divna8/
------------------------------------------------------------------------------





3.
inalii - Пролетно настроение!
07.03 17:23
И успехи не само през март! -------------------------------------------
~~~  МНОГО БЛАГОДАРЯ  !~~~

Ина Лий, сърдечно благодаря,
за поздрава! Ще ти се отплатя
с малко котенце, само потърпи
котана Жулиета първо да роди!
Имам и десетмесечни деца,
но те за подарък вече не са,
защото свикнаха в нашия двор
да лудеят - нали са един отбор...
Аз успехи си имам целогодишно -
умен съм, успявам във всичко!
Радвам се, че и ти ми го пожела -
значи няма да се предавам сега -
нали съм вече и блогърфронтмен
очаквай нови писания тук от мен!!!
Желая и на теб - успех навсякъде!
Радвам се, че вече сме приятели!!!

-------------------------------------------------------------

image

4.
yuliya2006 - НАЛИ Е ЛЮБИМКА НА БЛОГА ВСЕ ЗА НЕЯ. . ...
07.03 19:52
НАЛИ Е ЛЮБИМКА НА БЛОГА ВСЕ ЗА НЕЯ..ВСЕ!
НО И АЗ СИ Я ОБИЧАМ... ДИВА, НЕПОКОРНА И ИСКРЕНА И КАКВА ЛИ НЕ ОЩЕ..КАКВА ЛИ НЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 ~~ ПРИВЕТ ЮЛИЯ-ДЖУЛИЯ БЕЛ ~~
Здравей и добре си ни дошла
във "виртуалната"  къщичка!
/Брей, с тоя имидж-интернет
езикът мой - на котешки поет -
на "фльонга" лесно се връзва...
Сега, върви, че го развръзвай./
Любимка една имахме досега.
С теб стават много сега,
че блогрол ще  напиша нов...
Така Котьо ще е все готов
и ще знае кой, кога, за какво
му пише!!! Желая ти: дано
вдъхновението ти не стихва,
а щастието да ти се усмихва
всеки ден и час,  и всеки  миг...!
/Нали съм си котешки умник -
отнасям се с голям финес
към дамите, особено днес!/


автор: Котьо-Пух
/превод от котешки: divna8/
------------------------------------------------------------------------------------






5.
bven - Защо ли
07.03 22:32
Защо не започнеш да превеждаш и човешките брътвежи до прости Котьо-Пух речи-
нищо чудно на шега да започне и една игра- той ни учи на диалози и покрай него да започнем мъркащо- приспивно да говорим и се превърнем в нормално общество?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~ ЗДРАВЕЙ, ПРИЯТЕЛКО БВЕН ! ~~~

Добър ще е за Земята този ден,
когато всички хора ще разбират -
какво мъркам - без да се препират!
Природата ще въздъхне облекчено
и в миналото всичките проблеми
останат, като оттърсен спомен...
В мечтите аз съм много скромен:
надявам се да успее човечката
на всеки тук да каже по нещичко,
а вие сте си умни, разсъдителни -
отговорете си без въпросителни...
Приятна вечер на теб и семейството!!!
Кога ще ни разказваш пак за РЕЙКИ-то?!
На котката Вероника - котешко езиче,
защото е красива и много я обичам!!!


автор: Котьо-Пух
/преводач от котешки: divna8/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Тагове:   шаманските,


Гласувай:
5



1. iliada - Ми как няма да отговориш
11.06.2010 08:46
като си един страхотен Котьопух!:)
цитирай
2. stela50 - Ти любимец си ми скъп
11.06.2010 08:58
и приятел,Котьо- Пух...
Мойта Пуфка е сърдита,че забравил си я нещо,
и макар и да е зайка,почитателка ти е гореща...
Поздрави от нас сърдечни и до нови мили срещи.
цитирай
3. kotyopuh - Яяя, любимата ми художничка е тук!!! Здравей, приятелко :) Има ли си котенца твоята Бяка Маца, срамежливата-потайница ?!
11.06.2010 08:58
1. iliada - Ми как няма да отговориш
08:46
като си един страхотен Котьопух!:)
цитирай
4. kotyopuh - Не съм забравил, Пуфка, аз... Ала пъшкам в този час и покъщина пренасям :) Нали в свой дом се нанасям :)))
11.06.2010 09:02
2. stela50 - Ти любимец си ми скъп
08:58
и приятел,Котьо- Пух...
Мойта Пуфка е сърдита,че забравил си я нещо,
и макар и да е зайка,почитателка ти е гореща...
Поздрави от нас сърдечни и до нови мили срещи.
*********************************************
Щом успея - теб и нея ще поздравя,
в специален, весел постинг при това :):):)
цитирай
5. stela50 - Зарадва ни тази новина добра
11.06.2010 09:41
с нетърпение ще чакаме деня,
в който ще ни поздравиш...и
ще ни се извиниш....
по начин подобаващ и красив.
цитирай
6. dushevno - тичам са кажа на Бени :)
11.06.2010 10:37
как стихчетата тук са наредени,
а тя сега съвсем душевно
нещо лично се споделя
и мисли само за неделя :))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kotyopuh
Категория: Забавление
Прочетен: 252006
Постинги: 64
Коментари: 479
Гласове: 2006
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930