Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2010 07:28 - ШАМАНСКИТЕ ВИДЕНИЯ НА КОТЬО-ПУХ... Детектив...
Автор: kotyopuh Категория: Забавление   
Прочетен: 5293 Коментари: 26 Гласове:
17

Последна промяна: 03.12.2011 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg







7. pumona - хър и мър
14:37
где е хубавия ми чадър
мър





Пумона, задачка щом ми възлагаш,
повярвай ми, няма да се излагам!!!




Вратите на блога добре ще залостя,
ще подуша около неканените гости
и ... ще открия хубавият ти чадър :):):)
Котешки Шерлок Холмс съм, мъъррр!







Мила Пумона, ето: твоят хубав чадър открих!
И бързам да съобщя - с постинг и със стих!
Нали съм си Котъо-детектив най-прилежен
финалът бе, простичко казано, неизбежен.





Един Котак го взел, за да се прикрие така,
че да завърши успешно и сито за него лова.
Послужила му мишата опашчица за стръв,
но сред рибарите, уви, не се оказал пръв.







И с въдица рибка да си улови се опитал,
но дали защото забравил и не попитал
иска ли рибката да бъде улов за храна -
все от кукичката се освобождавала тя...







image

Подарък скъп, от приятел - kain8 -B. :):):)

 


Тагове:   дай,   обувките,


Гласувай:
17



1. martito - :)))))))))))))))))))
28.05.2010 07:39
Изоставихме гаргите, а?:))))))))
цитирай
2. razkazvachka - горкото неумело котараче:)))
28.05.2010 09:04
отивам за цаца...
цитирай
3. allbi - ех,
28.05.2010 10:21
рибар си Котьо Пух
и за туй си ми любим
детектив и то прочут
с тебе ще се веселим :)

ще си измисля и аз за теб
някоя задачка закачка
само дето във момента
пак ударих го на плачка :(
цитирай
4. stela50 - Не зная нашия Котьо-Пух ,
28.05.2010 14:10
детектив ли е прочут
или рибар надут
или си е един добър артист....
Но гледам постинга красив като филм от спомен жив...
цитирай
5. karambol5 - Хихиихихих значи хич и не попитал ...
28.05.2010 17:18
Хихиихихих значи хич и не попитал дали рибката иска да бъде уловена :)) тц ,тц ,тц ,тц :))))))))))
Много сладки котаци и тук :)))
цитирай
6. kotyopuh - martito, не съм аз рибаря... :)))))))))))))))))
29.05.2010 08:52
1. martito - :)))))))))))))))))))
28.05 07:39
Изоставихме гаргите, а?:))))))))
****************************
Марти, не съм аз злополучния рибар :))))))))))
В риболова пръв съм и голям "цар":
в консерва ми носят рибките, да!
Не губя време край някоя река...
Или Дивна я "лови" от магазина
после я слага в печко-машина
/или както там уреда наричат
дето всичко сурово изпичат
хората, че не ядат сурово
нищо.../ И когато е готово
викат Котьо-Пух - да яде
печено - рибка или месце...
Не отказвам гаргите рошави,
колкото свадливи и лошави -
толкова са ми по-вкусни...
А съм им ловец изкусен :))))))
цитирай
7. kotyopuh - razkazvachka, донеси, донеси :)))))))
29.05.2010 09:03
2. razkazvachka - горкото неумело котараче:)))
28.05 09:04
отивам за цаца...
*****************************************
Разказвачке мила, донеси, донеси
цаца пържена, ама повечко! И ти
с нас ще хапнеш, обещавам начаса,
стига да се вредиш от моите деца... :)))
Все по-големи и по-гладни са, ей!
Приличат на един седмоглав змей...
/ добре, че "осмата глава" я харесаха,
подарихме я и в нов дом я отнесоха!/.
Та - с много цаца - чакаме те на гости!
Мама Дивна теб ще срещне с прости,
но много и вкусни ястия вегетариански.
Достойни и за апетит Котьо-"великански" :))))
цитирай
8. kotyopuh - Алби, ... познаваш ли добър рибар? Запознай ме, моля те :):):)
29.05.2010 09:10
3. allbi - ех,
28.05 10:21
рибар си Котьо Пух
и за туй си ми любим
детектив и то прочут
с тебе ще се веселим :)

ще си измисля и аз за теб
някоя задачка закачка
само дето във момента
пак ударих го на плачка :(
************************
Ей, Алби, ама недей така -
рибките бягат от плача...
Я, се усмихни, с мен ела
ще разбереш как рибката
стои на тясно, не "припка"
и лесно в консерва се лови.
Обещавам, ще я хванеш ти!!!
После - делим наполовина,
нали и ти дечица си имаш,
няма да стоят гладни, нали?!
Ако можеш, запознай ме моля,
с добър рибар, да го помоля
и мен да изучи на рибарлъка...
Е, прегръдки сега! И "наслука" :)))))))))
цитирай
9. kotyopuh - Ей, Стели, пак позна... :)))))))))
29.05.2010 09:15
4. stela50 - Не зная нашия Котьо-Пух ,
28.05 14:10
детектив ли е прочут
или рибар надут
или си е един добър артист....
Но гледам постинга красив като филм от спомен жив...
*************************************************
Таз приятелка Стели, пак позна!
Пада с нея чудновата веселба...
Гатанки разрешавам, тя познава,
че просто... ролята ми е таква.
Ама, нали съм си добър артист,
всеки път ръкопляска за "бис"...
Така, сред публиката от приятели
как да не съм фантазьор-мечтател?!
:)))))))))))
цитирай
10. kotyopuh - Да, karambol5, не се и сетил да попита :))))))))))))
29.05.2010 09:25
5. karambol5 - Хихиихихих значи хич и не попитал ...
28.05 17:18
Хихиихихих значи хич и не попитал дали рибката иска да бъде уловена :)) тц ,тц ,тц ,тц :))))))))))
Много сладки котаци и тук :)))
******************************************************************
Да, Карамбол, не се сетил да я попита,
седнал на брега с въдица. И инкогнито,
без билет и в сезон със строга забрана
решил някоя и друга рибка да си хване.
А и сянка с чадър чужд си направил,
ала собственичката го потърси. Врява
настъпи в котешкото ни общество -
такъв срам не е бивал!!! Ех, дано
е пръв и последен път тоя случай...,
че ще ни се присмива всяко куче :)))))))
цитирай
11. ivankalilova - Ех, миличък Kotyopuh! Я ела у дома ...
29.05.2010 09:58
Ех, миличък Kotyopuh!
Я ела у дома на гости ....
В кухнята се кипри аквариум
четиристотин литров !
Нямаш нужда от билет ,
нито пък от въдички без чет.....
С лапичката нежно
гордата Акула ще поздравиш...
Бойна Бета ще дотича,
помислила, че война ще и обявиш....
Виж Скалариите черни, сиви, бели
като платноходки полетели
Има Сомчета безчет,
Гупи, Хелери,Мулинезии и какви ли още не..
Тъй, че хич не му мисли
багажа стягай и в къщи бързо пристигни.....:):):)
цитирай
12. kotyopuh - Боже, Боже... какъв късмет ме сполетя :))))))))))
29.05.2010 10:12
11. ivankalilova - Ех, миличък Kotyopuh! Я ела у дома ...
09:58
Ех, миличък Kotyopuh!
Я ела у дома на гости ....
В кухнята се кипри аквариум
четиристотин литров !
Нямаш нужда от билет ,
нито пък от въдички без чет.....
С лапичката нежно
гордата Акула ще поздравиш...
Бойна Бета ще дотича,
помислила, че война ще и обявиш....
Виж Скалариите черни, сиви, бели
като платноходки полетели
Има Сомчета безчет,
Гупи, Хелери,Мулинезии и какви ли още не..
Тъй, че хич не му мисли
багажа стягай и в къщи бързо пристигни.....:):):)
******************************************

Боже мой! Боже,... какъв късмет ме сполетя:
отивам на гости, в аквариума, на Ваня Лилова!!!
Багаж нямам, приятелко, котенцата само стягам
с Маца Жулиета, Теди с три котета и... на прага
вече сме завчас! Вярно, че адреса не ти зная, да,
но ще се ориентирам бързо по рибешката миризма!...
Токоз много улов, събран в едно, няма да изпуснем!
Идвам с котешка дружина, обичаме хапване вкусно!!!
:)))))))))))))
цитирай
13. umma - Умен Котьо, мнооого умен си!!!
29.05.2010 10:40
Умен Котьо, мнооого умен си!!!
Затова Умма реши да те посети
да ти признае от душа и сърце,
че иска най-голямото ти коте...:)))
цитирай
14. dushevno - Добро ти утро, детективе :)
29.05.2010 10:45
пристигам тука със задача
заявка днеска давам
и ред ще чакам ако трябва :)

аз, Котьо детектив те призовавам
задачка официално днес ти давам
да го разкриеш кой е той
пернатия римуващ ми герой:)))
цитирай
15. kalin8 - Бравооооо!
29.05.2010 10:58
http://best-image.ucoz.ru/_ph/19/2/362028633.gif
Б.
цитирай
16. kotyopuh - Имаш го, Умма, че си умна и ти... :)))
29.05.2010 14:59
13. umma - Умен Котьо, мнооого умен си!!!
10:40
Умен Котьо, мнооого умен си!!!
Затова Умма реши да те посети
да ти признае от душа и сърце,
че иска най-голямото ти коте...:)))
цитирай
17. kotyopuh - ОК, приятелко моя Бени :)))
29.05.2010 15:02
14. dushevno - Добро ти утро, детективе :)
10:45
пристигам тука със задача
заявка днеска давам
и ред ще чакам ако трябва :)

аз, Котьо детектив те призовавам
задачка официално днес ти давам
да го разкриеш кой е той
пернатия римуващ ми герой:)))
*********************************
ОК, приятелко моя Бени...!
Ще ти разкажа що е... ФЕНИКС :)))
Истински, не измислен НИК
на сол-и-дарен мъченик ... :))))))
цитирай
18. kotyopuh - Калин8 - Б. :))) Благодаря, голямо - от котето засмяно :):):)
29.05.2010 15:03
15. kalin8 - Бравооооо!
10:58
http://best-image.ucoz.ru/_ph/19/2/362028633.gif
Б.
цитирай
19. iliada1 - Аз този котьо Пух
29.05.2010 16:09
не го ли познавам отнякъде?:))))
цитирай
20. dushevno - phoenix2000 - що е нужно да цитираш :))
29.05.2010 21:37
где пък злоба тук намираш
вече кой си аз те знам
не надничай гузно в моя храм :))
цитирай
21. divna8 - phoenix2000, човек се познава в ярост и на път
30.05.2010 12:10
20. phoenix2000 - Вижте се хора последни в Европа ...
29.05 18:34
Вижте се хора последни в Европа
злобата ще ви закопа
завистта ще ви изстиска
мраз от омраза ще ви подтиска

който не вярва не вижда
злоба ненужна приижда
туй ли е мойта награда
душа тия букви изстрада
цитирай
21. phoenix2000 - kotyopuh - Здравей, приятелко, ...
29.05 18:36
kotyopuh - Здравей, приятелко, привет!!!
09:47 Здравей, приятелко, привет!!!
Да ти подскаже ли Котьо-поет,
че коментарът ти анонимен
е написал пак онзи "римен"
перушинно-земно-непознат
безпътно затънал в "грях"...
дето си му посветила стих?!
Не допускай в светая светих
в Храма на сърцето, на Духа
подобни. 2000 пъти зоват
Птицата на Безсмъртието,
ала пак си остават "смъртни"
в желанието да... унижат!!!
Недей, изобщо не си струва,
грешките сам да си изкупува...
Котьо-Пух, с обоняние прекрасно,
за псевдо-безсмъртни е... опасен :):):)
цитирай
22. phoenix2000 - 6. dushevno - 5. kotyopuh, 10:42 аз ...
29.05 18:45
6. dushevno - 5. kotyopuh,
10:42 аз искам само да го знам
познато ми звучи
в моя храм ще се обърка сам
и по възможно е дори да изгори
не ще да спра да бъда любопитна
дори от тука сам да си отлитне :))
не искам перушина да хвърчи,
но не обичам аз гъбаркане с лъжи ;)

цитирай
23. dushevno - phoenix2000 - що е нужно да цитираш :))
29.05 21:37
где пък злоба тук намираш
вече кой си аз те знам
не надничай гузно в моя храм :))
цитирай
24. phoenix2000 - Къде ти кучко дива със загоряла ...
00:18
Къде ти кучко дива
със загоряла слива
видя лъжи
я докажи
***************************
Твоята ярост извика на показ същинската ти природа, phoenix2000 !
Съжалявам, че се издаде, но хората в този блог трябва да са наясно със същността на добре прикритата интрига! Нищо лично нямам против теб, толкова можеш - толкова даваш!!!
Епитетите, които се опитваш да лепнеш, загрозяват единствено теб, защото дават твоето лично мнение за самият теб!!! Аз за нищо на света не бих обидила никое животно... С уважение: Дима/divna8
цитирай
22. kotyopuh - Iliada1, разбира се, че ме познаваш :):):)
30.05.2010 12:20
19. iliada1 - Аз този котьо Пух
29.05 16:09
не го ли познавам отнякъде?:))))
********************************

Разбира се, че ме познаваш -
толкова усмивки ми даваше
и в блога на Дивна осем :):):)
С котенца малки - осем -
с двама синове пораснали
в блога на Дивна е тесничко.
Разширихме се в нов блог-дом
и за посещението ти, поклон
благодарствен правим! Знай
винаги си добре дошла!!! Край...
цитирай
23. kotyopuh - phoenix2000.... :)))))))
30.05.2010 12:29
Хей, птицо шарена и крилата!
Бъди умерен, моля, в словата,
че Котьо-Пух добре се държи!
Възпитано, моля, се дръж и ти!!!
Дивна виждам вече е отговорила!
Повече не идвай с нас да спориш!
Първо постинга виж, на теб посветен!
Едва след това спори с Дивна и с мен,
ако все още има за теб спора смисъл!
Дръж нелицеприятните, грозни мисли
далеч от ума си, от Душата, от сърцето
защото ще ти отровят съвсем битието ...
Хубав ден ти желаем, бъди здрав и жив!
И дано със себе си да бъдеш и щастлив!!!
:):):)
цитирай
24. divna8 - Не обиждай лисиците, моля :))) Анонимният си ти, стилът ти те издаде, съжалявам!
30.05.2010 13:48
28. phoenix2000 - Вярно е
13:45
Не си Кучка, кучетата са добри,
Ти си ЛИЦЕМЕРНА ЛИСИЦА както каза анонимния, но аз не му повярвах тогава, пука ми за вас, хаиде чао, а хората които мразя са журналисти и политиц
цитирай
25. divna8 - 30. phoenix2000 - :)))))))))) Зоо-опитът ти няма равен! МОЛЯ, не посещавай повече блоговете на divna8 и kotyopuh - не си желан гост!!!
31.05.2010 05:13
30. phoenix2000 - Приятелко
30.05 13:55
divna8 написа:
28. phoenix2000 - Вярно е
13:45
Не си Кучка, кучетата са добри,
Ти си ЛИЦЕМЕРНА ЛИСИЦА както каза анонимния, но аз не му повярвах тогава, пука ми за вас, хаиде чао, а хората които мразя са журналисти и политиц


Стилът ми винаги си е бил и си остава такъв, овца не съм бил никога
цитирай
26. divna8 - Я, какво се е случило тук днес?!
02.06.2010 01:13
Здравият разум е взел превес
и коментарите някой изтрил?!
Е, приемаме, че се е извинил :):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kotyopuh
Категория: Забавление
Прочетен: 252048
Постинги: 64
Коментари: 479
Гласове: 2006
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930